Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Menu

Winkelmandje.

Wetenschappen | Management

Beeld bouwen

Johan Minnebo

€ 34,99

€ 34,99

Op voorraad bij Salvator

Nog niet verschenen, reserveer uw exemplaar

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Toevoegen aan winkelmandje

Omschrijving

Hoe genereer je niet-generieke beelden? Kan je zoiets ethisch doen? Hoe maak je iets unieks met een Canva-template? Klopt het dat mensen niet meer lezen? Is video dan echt het antwoord? Hoe verhoog je de kwaliteit van je TikTok-, BeReal-, of YouTube-content? Hoe versterk je de branding op je Instagram? Hoe verbouw je een saai grafiekje tot een echt dataverhaal? Hoe ontwerp je een presentatie waarbij iedereen aan jouw lippen hangt? Hoe leer je op een efficiënte manier de Adobe-software te gebruiken? En heb je die eigenlijk nog wel nodig? Hoe bedenk je iets dat mensen raakt? Waar vind je inspiratie? Hoe maak je creatief topwerk? Hoe win je competities? En wat is schoonheid?

Communicatie-, marketing-, PR- en contentprofessionals krijgen steeds meer visuele en creatieve vraagstukken voorgeschoteld. De antwoorden die zij zoeken, raken aan verschillende vakgebieden. Tijd voor het zoveelste theorieboek hebben ze niet. Vandaar dit hands-on stappenplan.

Meer info

UitgeverBorgerhoff & Lamberigts  
Release16/09/2025  
Leveringsdatum16/09/2025  
Info leveringsdatumNog niet verschenen
ISBN9789464788839  
Laatst gewijzigd08/07/2025  
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.