Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Menu

Winkelmandje.

Wetenschappen | Management

Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?

Jeannette Biesbroeck

€ 14,95

€ 14,95

Beschikbaar

Binnenkort beschikbaar

Momenteel niet leverbaar

Momenteel niet leverbaar

Leveringsdatum onbekend

Niet meer beschikbaar

Bestelbaar

Toevoegen aan winkelmandje

Omschrijving

Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.
De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.

Meer info

UitgeverMijnbestseller  
Release22/03/2022  
Leveringsdatum17/03/2022  
Info leveringsdatumVerschenen, printing-on-demand
ISBN9789403625447  
Laatst gewijzigd08/08/2023  
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.