Menu

Winkelmandje.

Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Verkoopsvoorwaarden.

 

Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.

 

Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. We hebben ook nog de oude versie voor je, daar staat precies hetzelfde in, maar dan lekker ingewikkeld.

 

Arikel 1: Definities.

 

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.

 

  1. Klant: Koning.
  2. Service: Onze obsessie.
  3. Specialisme: Onze specialiteit.

 

Artikel 2: Identiteit van de ondernemer.

 

Boekhandel Salvator bvba
Adres : Befferstraat 5, 2800 Mechelen
Telefoon : 015/20.18.32
Fax : 015/20.39.75
Email : info@salvator.be

Facebook : https://www.facebook.com/Boekhandel.Salvator
Twitter : @salvatorboek

BTW : 0400.772.326
RPR Mechelen
Rekeningnr : KBC 414-0099501-15 
IBAN : BE83 4140 0995 0115 
BIC KREDBEBB

Openingsuren:
Maandag tot Zaterdag van 9.30u. tot 18.00u.

 

Artikel 3: Toepasselijkheid.

 

  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.
  2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. 
  3. Wij doen niet zo moeilijk.

 

Artikel 4: Het Aanbod.

 

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd.

 

Artikel 5: De overeenkomst.

 

  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken we elke dag hard voor.
  2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
  3. Wij hebben niet élk boek vermeld op onze site in voorraad.  Een bestelling plaatsen varieert van 1 week tot ongeveer 14 dagen.  Bij uw bestelling wordt u op de hoogte gebracht van de vermoedelijke leveringstermijn.
  4. Het kan gebeuren dat wanneer een boek leverbaar staat op de site, toch uitgeput is.  Daar brengen wij u dan asap van op de hoogte en krijgt u uw bedrag natuurlijk terug gestort.

 

Artikel 6: Herroepingsrecht.

 

  1. Ontving u een fout boek ? Neem dan contact met ons op.  Wij bezorgen u een postlabel waarmee u het pakket -in de staat waarin het ontvangen werd- op onze kosten kan terugsturen.  We sturen je een ander boek of je ontvangt je betaling binnen 10 dagen terug.
  2. Bent u niet blij met het boek ? Terugzendingen dienen -in de staat waarin het ontvangen werd- voldoende gefrankeerd en verpakt gestuurd te worden naar Boekhandel Salvator, Befferstraat 5, 2800 Mechelen.  We sturen je een ander boek of je ontvangt je betaling binnen 10 dagen terug.
  3. U heeft het recht ons mee te delen dat u afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief, binnen de 14 werkdagen vanaf de dag die volgt op de dag van uw bestelling.  Dit op voorwaarde dat u ons hiervan op de hoogte brengt, dit kan u doen via mail naar info@salvator.be.  Dit nav. de wet van 6 april 2010 betreffende de marktpraktijken en consumenten bescherming.  Elk beding waarbij de consument aan dit recht zou verzajeb, is nietig.  Wat het in acht nemen van de termijn betreft, is het voldoende dat de kennisgeving wordt verstuurd voor het vertrijken van deze termijn.

 

Artikel 7: Uitsluiting herroepingsrecht.

 

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Een boek dat sporen draagt van "gelezen" te zijn.  
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.            

 

Artikel 8: De Prijs.

 

  1. Zie artikel 4.  
  2. Vergissen is menselijk.  WIj zijn niet verantwoordelijk voor foutieve prijzen vermeld op onze site.  Moest dat zich voordoen brengen wij u op de hoogte via mail en staat het u vrij deze bestelling te annuleren.
  3. Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkel en op onze website.(uitgz. vorig art.)
  4. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw en alle wettelijke bijdragen.
  5. Als u een boek komt afhalen in de winkel, betaalt u niets extra.
  6. U wenst dat wij het boek opsturen ? Voor een zending in België betaalt u 7 euro forfaitaire port- & administratiekosten. Verzending is gratis bij bestellingen met een verkoopswaarde hoger dan 50 euro.
  7. Wij leveren niet naar het buitenland.  

 

Artikel 9: Levering en Uitvoering.

 

  1. Wij doen ons best om u goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.
  2. Elke bestelling wordt binnen de 2 dagen behandeld.  Waarna u een mail ontvangt ter bevestiging.
  3. Is het boek op voorraad in onze winkel : Elke woensdag en vrijdag geven wij pakketten mee aan de post.  Afhankelijk van de dag waarop u uw bestelling plaatste, vertrekt het boek op woensdag of vrijdag.
  4. Het boek is niet op voorraad : De leveringstermijn is zeer afhankelijk van de uitgever.  Onze ervaring leert dat de termijn ongeveer 1 tot 2 weken bedraagt.
  5. Wenst u 100% zeker te weten waanneer uw bestelling er zal zijn ?  Telefoneer ons op 015/20.18.32 of zend ons een mailtje naar info@salvator.be
  6. Als we een besteld boek niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend boek mag je altijd ruilen.
  7. Als een boek beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.
  8. Wij leveren niet naar het buitenland.

 

Artikel 10: Betaling.

 

  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

 

Artikel 11: Klachtenregeling.

 

  1. Heb je een klacht? Vervelend.
    We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  2. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. info@salvator.be Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  3. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.

 

Artikel 12: Aanvullende of Afwijkende bepalingen.

 

  1. We doen er alles aan om de correcte informatie weer te geven.  Moest er op onze website toch foutieve informatie en prijzen staan, dan passen wij dit zo snel mogelijk aan.  Maar we zijn niet verantwoordelijk voor deze eventuele onjuiste of onvolledige informatie.  Op basis hiervan kan een bestelling in uitzonderlijke gevallen wel geweigerd worden.   

 

Dit waren onze algemene voorwaarden.  Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website.  We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

 
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.