Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Menu

Winkelmandje.

Wetenschappen | Management

Digital marketing

Tom Goossens

€ 34,99

€ 34,99

Op voorraad bij Salvator

Nog niet verschenen, reserveer uw exemplaar

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Toevoegen aan winkelmandje

Omschrijving

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing.

Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke route volg ik? En hoe weet ik of ik op de goede weg ben?

Met heldere uitleg en een flinke dosis realisme vind je de weg door het digitale doolhof. Het einddoel: een stevige fundering om je eigen digitale marketingstrategie vorm te geven. Klaar voor de toekomst, met beide benen op de grond.

Meer info

UitgeverBorgerhoff & Lamberigts  
Release16/09/2024  
Leveringsdatum16/09/2024  
Info leveringsdatumVerschenen, in voorraad
ISBN9789464778915  
Laatst gewijzigd16/08/2024  
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.