Je bent nog niet aangemeld.

Meld je aan om jouw profiel te bekijken.

Wachtwoord vergeten? Wachtwoord resetten.

Nog geen account? Registreer hier

Registreren bij Salvator.

Vul jouw gegevens in om een account aan te maken.

Let op: Had u een account op onze vorige website?
Gelieve dan opnieuw één aan te maken.

Menu

Winkelmandje.

Mens en Maatschappij | Geneeskunde

Waarom we een zak chips altijd in één keer leegeten

Esther Aarts

€ 24,99

€ 24,99

Op voorraad bij Salvator

Nog niet verschenen, reserveer uw exemplaar

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Het algoritme weet niet genoeg, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Niet bestelbaar, mail ons voor meer info

Niet op voorraad bij Salvator, wel bestelbaar

Toevoegen aan winkelmandje

Omschrijving

Waarom kun je eindeloos chips eten, maar heb je al snel genoeg van worteltjes? Waarom grijp je naar comfort food als je je gestrest of verdrietig voelt? En waarom is het zo moeilijk om die verleidelijke chocoladereep bij de supermarktkassa te weerstaan? De antwoorden schuilen in je bovenkamer: onze hersenen bepalen ons (eet)gedrag. Maar wist je dat je met je eetgedrag ook invloed kunt uitoefenen op je hersenen? In Waarom we een zak chips altijd in één keer leegeten onthult professor Esther Aarts de complexe relatie tussen je voeding en je brein. Dat doet ze aan de hand van de nieuwste inzichten uit de neurowetenschappen en met een groot enthousiasme voor alles wat er in onze hersenpan gebeurt. Wat je eet heeft namelijk een diepgaande invloed op hoe je hersenen functioneren: van hoe gemotiveerd je je voelt tot hoe goed je impulsen kunt beheersen. Boordevol praktische tips om gezondere eetpatronen te integreren in je dagelijkse leven.

Meer info

UitgeverBorgerhoff & Lamberigts  
Release23/12/2024  
Leveringsdatum23/12/2024  
Info leveringsdatumVerschenen, in voorraad
ISBN9789493409842  
Laatst gewijzigd09/12/2024  
Gelieve de hoogte van uw browservenster te vergroten voor een betere website ervaring.